اگر شما مخاطب ارجمند و گرامی، در فیلد هوش مصنوعی، و علوم مهندسی داده تخصص دارید و می توانید دوره های آموزش ویدئویی باکیفیت ضبط و تولید کنید، می توانید به خانواده بزرگ مدرسه علوم داده و بیگ دیتا ملحق شوید. 

شرایط همکاری با ما

نحوه تسویه حساب مدرسین به چه صورت است؟

نحوه قیمتت گذاری دوره ها چگونه خواهد بود؟

مدرسان چه میزان در فروش دوره ها سهیم هستند؟

هر زمان که میزان فروش دوره مدرسان ارجمند طبق نرخ 60 درصد، به بیش از 200 هزار تومان برسد، در ابتدای هرماه مبلغ مدنظر به حساب شان واریز خواهد گشت.

تعیین حق الزحمه دوره ها بر عهده شخص مدرس ارجمند می باشد اما در صورتی که در این امر نیاز به مشاوره داشته باشید، بخش مارکتینگ مدرسه، پشتیبان شما خواهد بود.

در صورتی که پس از تایید کمی و کیفی دوره فنی پیشنهادی، محتوای تولید شده توسط مدرس به طور انحصاری برای مدرسه تولید شود،به میزان 60% از فروش به عنوان حق مدرس برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

چطوری می تونم به عنوان مدرس در مدرسه علوم داده و بیگ دیتا فعالیت کنم؟

در ابتدا شما باید موضوع دوره آموزشی مورد نظر خود را با توجه به دسته های اصلی (برنامه نویسی، کلان داده و هوش مصنوعی، پردازش زبان طبیعی، پردازش متن، پردازش گراف و پردازش تصویر) انتخاب کرده و سپس آن را به همراه توضیحاتی در مورد رزومه کاری و تحصیلی خود و همچنین اطلاعات تماس، از طریق یکی از دو روش روبه رو برای ما ارسال نمایید.

همکاران ما درخواست شما را با توجه به موضوع دوره ای که انتخاب کرده اید و همچنین اطلاعات ارسالی بررسی کرده و در صورت تایید با شما تماس خواهند گرفت.

در مرحله بعد شما باید سرفصل های مورد نیاز را از موضوع انتخابی خود استخراج نمایید. در این مرحله باید توجه داشته باشید که سرفصل های استخراج شده توسط شما در مجموع بتوانند موضوع اصلی دوره را پوشش دهند و انتظار دانشجویان را برآورده کند.

پس از تایید و شروع همکاری با مدرسه علوم داده و بیگ دیتا و استخراج سرفصل ها، زمان آن فرا رسیده است که دوره خود را ضبط کنید. نگران نباشید قرار نیست برای ضبط دوره هزینه ای پرداخت کنید. فقط کافیست با استفاده از برنامه Camtasia و با توجه به استانداردهایی که درباره آن در بالا صحبت شد به توضیح سرفصل ها و بخش های مختلف دوره بپردازید.

قبل از اینکه تمام دوره را ضبط کنید، ابتدا بخش معرفی دوره را ضبط و جهت بررسی کیفیت و استانداردها برای ما به نشانی ارسال کنید. ما پس از بررسی از طریق ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد.

پس از ضبط دوره، فایل های مربوطه را بر روی یکی از سرویس های آپلود فایل (مانند mega.nz) قرار دهید و لینک های آن را به همراه فرم تکمیل شده توضیحات دوره که در بخش فایل های مورد نیاز قرار دارد، برای ما به نشانی ارسال نمایید.

پس از انتشار دوره بر روی سایت، دسترسی شما به داشبورد مدرس باز خواهد شد و از آن به بعد می توانید آمار بازدیدها و فروش دوره های خود را مشاهده نمایید.

مدرسین موظف هستند به سوالاتی که دانشجویان در مورد دوره مربوطه می پرسند پاسخ دهند تا به درک و یادگیری هرچه بیشتر دانشجو کمک شود.

نکته اول : پشتیبانی فقط برای مسائل و سوالات مرتبط با دوره ضروری است. بنابراین اگر دانشجو سوالی خارج از مباحث مطرح شده در دوره بپرسد، مدرس در پاسخگویی یا عد پاسخگویی به آن تیکت مختار می باشد.

نکته دوم: در صورتی که مشاهده شود مدرسی به تیکت های مرتبط با دوره خود پاسخ نمی دهد ابتدا با تذکر از سوی مدیریت مدرسه علوم داده و بیگ دیتا مواجه خواهد شد و اگر باز هم بی توجهی دیده شود مدیریت مدرسه علوم داده و بیگ دیتا نسبت به معلق کردن مدرس و دوره مربوطه اقدام خواهد کرد.

به زودی قرار داده خواهند شد و یا از طریق ایمیل پس از تایید مدرس به آدرس وی ارسال خواهد گردید.

  • الزامی برای نشان دادن چهره خود در دوره آموزشی ندارید اما بهتر است در ویدئو معرفی دوره حضور بیابید و توضیحات لازمه را برای دانشجویان ارائه کنید.
  • برخی از موضوعات اساسی که بهتر است در ویدئوی معرفی دوره خود به آن اشاره کنید :
  • 1. معرفی مدرس
  • 2. سابقه کاری و تحصیلی (در صورت تمایل)
  • 3. موضوع دوره و موضوعاتی که در دوره به آن اشاره خواهد شد.
  • 4. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
  • 5. پیش نیاز دوره چیست؟
  • 6. در انتها کاربران چه مطالبی می آموزند؟
  • کیفیت صدا نکته بسیار مهمی است که باید در این مرحله به آن توجهی ویژه داشته باشید. اکثر لپ تاپ های جدید دارای میکروفون های با کیفیتی هستند اما اگر احساس می کنید میکروفون لپ تاپ شما ضعیف است و یا ایجاد نویز می کند، با صرف هزینه ای اندک می توانید میکروفون های usb را تهیه نمایید که از کیفیت صدای قابل قبولی برخوردار هستند.
  • دوره خود را به بخش های کوتاه تقسیم کنید و سعی کنید هر ویدئو کمتر از ده دقیقه باشد تا از حوصله دانشجویان خارج نشود.
  • کلامی شیوا و سلیس نکته دیگری است که باید در ضبط دوره به آن توجهی ویژه داشته باشید. شما در صورتی می توانید درآمدهای بالا کسب کنید که دانش آموختگان از دوره شما راضی باشند. آنها رضایت خود را از طریق بررسی های ستاره ای و یا درج نظرات نشان می دهند که این دو از ملاک های مهم برای تصمیم به خرید دانشجویان است.
  • قطع اسلاید هایی که به شما داده شده با نسبت 16:9 است. دقت کنید که هنگام ضبط با پاورپوینت حتما از قطع 16:9 استفاده کنید. (از آنجا که ممکن است طراحی اسلایدها به روز شود، آخرین نسخه آن را از بخش فایل های مورد نیاز در همین صفحه دریافت کنید.)
  • اندازه تصویر در ویدئوی آموزشی باید به گونه‌ای باشد که کاربر بتواند به راحتی جزئیات تصویر را مشاهده و آموزش را دنبال کند. پیشنهاد مدرسه علوم داده و بیگ دیتا اندازه (1280×720)HD است که اگر از نرم افزار کمتازیا برای ضبط دوره استفاده می کنید، باید هنگام خروجی گرفتن از فایل ها از گزینه (Mp4 only (up to 720p استفاده کنید.
  • از توضیحات زیاد و بدون حرکت در یک اسلاید خودداری کنید چرا که یکی از وجوه تمایز ویدئو و کتاب، انتقال مفاهیم از طریق حافظه بصری است.
  • شیوه بیان مدرس باید به گونه ای باشد که تسلط خود بر روی مباحث را به دانشجو نشان دهد و بهتر است مدرسین به تلفظ صحیح کلمات فارسی و انگلیسی توجهی ویژه داشته باشند.
  • مدرسه علوم داده و بیگ دیتا هیچ گونه تغییری در دوره ها ایجاد نکرده و به همان صورتی که از مدرسان دریافت می کند، بر روی وبسایت قرار می دهد.
  • درج هرگونه تبلیغات در دوره های آموزشی (واترمارک، لوگو، زیرنویس و…) ممنوع بوده و در صورت مشاهده دوره جهت اصلاح به مدرس بازگردانده می شود.
  • تمامی دوره ها باید دارای یک ویدئو معرفی باشد و در صورتی که دوره ای فاقد این بخش باشد اولین ویدئو به عنوان پیش نمایش دوره به مخاطبین نشان داده خواهد شد.
  • تکمیل تمامی بخش های فرم توضیحات دوره الزامی است و تا زمانی که این فرم ارسال نشود دوره بر روی سایت قرار نخواهد گرفت.
  • اگر بعد از ارسال دوره بر روی سایت مدرس قصد ویرایش یک بخش یا کل دوره را داشته باشد می تواند بعد از ایجاد تغییرات فایل های جدید را برای پشتیبانی ارسال نماید.
  • مدرس موظف است متن قرارداد موجود در سربرگ فایل های مورد نیاز در بخش «چگونه به یک مدرس تبدیل شویم؟» را با دقت مطالعه کرده و شروع همکاری با مدرسه علوم داده و بیگ دیتا به منزله قبول تمامی موارد و شرایط موجود در این قرارداد از سوی مدرس می باشد.